×
Categories with search:
Suggestions of search:
Products:
Categories with search:
Suggestions of search:
Products:

Pārdošanas noteikumi

Pakalpojumu sniegšanas noteikumi

Interneta veikala onoffonline.lv (turpmāk – interneta veikals) īpašnieks ir ONOFF Jaekaubanduse OÜ (reģistra kods 12470550 ), kas atrodas Igaunijā, Harju nov., Tallina, Magdalēnas tn 3, 11312.

Pārdošanas līguma spēkā esamība, informācija par produktu un cenu

Pārdošanas nosacījumi attiecas uz preču pirkumiem interneta veikalā.
Interneta veikalā nopērkamo preču cenas ir norādītas pie precēm. Cenai tiek pievienota maksa par piegādi.
Piegādes izmaksas ir atkarīgas no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa tiek norādīta, kad pircējs veic pasūtījumu.
Visas cenas norādītas eiro (€).
Preču informācija tiek norādīta tieši pie preces interneta veikalā.

Pasūtījuma veikšana

Lai pasūtītu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties vispiemērotāko piegādes veidu pasūtījuma pabeigšanai. Pēc tam ekrānā tiek parādītas kopējās izmaksas. To var droši apmaksāt, izmantojot šādus Montonio Finance UAB un SIA “Inbank Latvia” nodrošinātos maksājumu veidus:

Latvijas banku maksājumi Swedbank, SEB, Citadele, Revolut un Luminor - Montonio Finance UAB
Nomaksa - SIA “Inbank Latvia”
NB! Izmantojot bankas saites maksājumu, apstipriniet pasūtījumu un pēc tam noklikšķiniet uz pogas ‘Atgriezties pie tirgotāja’.
Maksājumu izpildei nepieciešamie personas dati tiek nodoti pilnvarotajiem apstrādātājiem Montonio Finance UAB un SIA “Inbank Latvia”. Līgums stājas spēkā, kad maksājamā summa tiek pārskaitīta uz interneta veikala bankas kontu.

Ja nevaram piegādāt pasūtītās preces krājumu beigšanās vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts cik ātri vien iespējams un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc paziņojuma saņemšanas.

Sūtījums

Preces tiek nosūtītas uz šādām valstīm: Latvija
Pasūtījuma saņemšanai ir pieejamas šādas iespējas: kurjeri

Pircējs sedz piegādes izmaksas, un attiecīgā cenas informācija tiek rādīta blakus piegādes veidam.

Visi sūtījumi Latvijā parasti nonāk pircēja norādītajā galamērķī 1-3 darba dienu laikā no pārdošanas līguma spēkā stāšanās dienas. Mums ir tiesības izņēmuma gadījumos nosūtīt preces līdz 45 kalendārajām dienām.

Atteikuma tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atkāpties no līguma, kas noslēgts ar e-veikalu. Izejmateriāli (printera piederumi, cd/dvd sagataves u.c.), datorspēles, programmatūra un ķermeņa kopšanas un higiēnas preces netiek atgrieztas, ja pircējs ir atvēris preces iepakojumu.

Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, Jūs nedrīkstat izmantot pasūtītās preces citādā veidā, kā vien nepieciešams, lai nodrošinātu preces raksturu. , preču īpašības un darbība tādā pašā veidā, kā jūs varētu pārbaudīt preces reālā veikalā.

Ja preces ir izmantotas citiem mērķiem, nevis nepieciešams, lai nodrošinātu preces raksturu, īpašības un darbību, vai ja ir kādas lietošanas vai nolietojuma pazīmes, interneta veikalam ir tiesības pazemināt atgriezto summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai atgrieztu preces, 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas uz e-pasta adresi jāiesniedz atteikuma pieprasījums (rakstisks pieprasījums uz info@onoffonline.lv).

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumus, kad atgriešanas iemesls ir apstāklis, ka atmaksājama prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).

Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc atteikuma deklarācijas iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījumi, ka viņš preces ir nodevis pārvadātājam iepriekš minētajā termiņā.

Saņemot atgrieztās preces, interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā atgriež pircējam visus no pircēja uz līguma pamata saņemtos maksājumus.
Interneta veikalam ir tiesības atteikties veikt naudas atmaksu, līdz tiek saņemtas atgriežamās preces vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumu par preču atgriešanu, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.

Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies citu sūtījuma veidu, nevis lētāko parasto sūtījuma veidu, ko piedāvā tiešsaistes veikals, veikalam nav jākompensē izmaksas, kas pārsniedz parastās piegādes izmaksas.

Interneta veikalam ir tiesības atkāpties no pārdošanas un pieprasīt, lai pircējs atgriež preces, ja interneta veikalā norādītā preces cena kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

Preces ar trūkumiem

Interneta veikals ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai par trūkumiem, kas jau pastāvēja piegādes brīdī un kas rodas divu gadu laikā pēc preču piegādes Pircējam. pircējs. Pirmajā piegādes gadā tiek pieņemts, ka defekts bija piegādes brīdī. Interneta veikala pienākums ir pierādīt pretējo.

Pircējam ir tiesības divu mēnešu laikā pēc defekta rašanās vērsties interneta veikalā, rakstot uz e-pastu info@onoffonline.lv.
Interneta veikals neatbild par defektiem, kas radušies pēc preces piegādes. preces pircējam.

Ja interneta veikalā iegādātajām precēm ir defekti, par kuriem atbild interneta veikals, interneta veikals salabo vai nomainīs bojātās preces. Ja preci nevar salabot vai nomainīt, interneta veikals atgriež pircējam visus pirkuma līgumā paredzētos maksājumus.

Uz patērētāja sūdzību tiešsaistes veikals atbildēs rakstiski vai formā, kas nodrošina rakstisku pavairošanu 15 dienu laikā.

Tiešais mārketings un personas datu apstrāde

Tiešsaistes veikals izmanto tikai pircēja ievadītos personas datus pasūtījuma apstrādei un preču nosūtīšanai pircējam. Interneta veikals nosūta personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam preču piegādei.
Interneta veikals nosūta jaunumus un piedāvājumus uz pircēja e-pasta adresi tikai tad, ja pircējs ir izteicis vēlmi tos saņemt, ievadot savu e-pasta adresi tīmekļa vietnē un norādot savu vēlmi saņemt tiešo pastu.

Pircējs var jebkurā laikā atteikties no piedāvājumiem un informatīvajiem izdevumiem, kas tiek sūtīti uz viņa e-pasta adresi, paziņojot mums pa e-pastu vai izpildot norādījumus e-pastā, kurā ietverts piedāvājums.

Strīdu izšķiršana

Visas pircēja sūdzības par tiešsaistes veikalu ir jānosūta pa e-pastu. Ja pircējs un interneta veikals nevar izšķirt strīdu vienojoties, pircējs var vērsties Patērētāju strīdu komisijā. Patērētāju strīdu komisijas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma starp pircēju un interneta veikalu. Strīdu izšķiršana Patērētāju strīdu komisijā pircējam ir bez maksas.

Pircējs var vērsties arī Eiropas Savienība.

Menu

Settings